Περιγραφή προϊόντος Το CC14 διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας και τη χρηστικότητα τών μεγαλύτερων μοντέλων. Ειδικά σχεδιασμένο για κινητές επιχειρήσεις, συνεργεία με περιορισμένο χώρο και ιδανικό για μικρα συνεργεία μοτοσυκλετών και θαλάσσιων σκαφών. Η πολύ οικονομική μας μηχανή για βασική χρήση. CAMS (Απενεργοποίηση Μηχανήματος με Ενεργοποίηση Φόρτισης) Σύστημα απομόνωσης ασφαλείας το οποίο αντιδρά στη μεταβολή φόρτισης από την μπαταρία του οχήματος καθώς λειτουργεί. Σε περίπτωση διακοπής λειτουργίας του κινητήρα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας καθαρισμού το CC14 θα απενεργοποιηθεί αυτόματα εμποδίζοντας τη διαρροή αχρησιμοποίητου αερίου. Αυτό σημαίνει επίσης ότι μόλις η διαδικασία τεθεί σε λειτουργία μπορεί να αφεθεί χωρίς επίβλεψη.

Συσσώρευση ανθράκων στον κινητήρα

Ο άνθρακας συσσωρεύεται σε διαδοχικά στρώματα όταν το καύσιμο αναφλέγεται στους κυλίνδρους του κινητήρα. Αυτό επηρεάζει την ομαλή λειτουργία του κινητήρα και προκαλεί πολλά άλλα προβλήματα.

Τα βασικά προβλήματα της συσσώρευσης του άνθρακα μπορεί να είναι:

+ Αυξημένη κατανάλωση καυσίμου και λαδιού

+ Αργός κινητήρας

+ Παραγωγή υψηλών εκπομπών άνθρεακα

+ Ανεπαρκείς κραδασμοί κινητήρα

+ Οριστική καταστροφή του κινητήρα

Τα προϊόντα μας που χρησιμοποιούν μόνο νερό χρησιμοποιούν επίσης τεχνολογία αιχμής για καθαρισμό κινητήρων με HHO. Κάθε μηχανή χρησιμοποιεί ηλεκτρόλυση για να διαχωρίσει τα μόρια του νερού σε οξυγόνο και υδρογόνο, τα συνθετικά στοιχεία για την παραγωγή του αερίου οξύ-υδρογόνου ή HHO. Το ΗΗΟ τροφοδοτείται στον κινητήρα μέσω της βαλβίδας εισαγωγής αέρα του οχήματος ώστε να αναμιχθεί με τον αέρα και το καύσιμο στους θαλάμους καύσης του κινητήρα. Όταν αυτό το μείγμα αναφλέγεται, γίνεται καύση και λάδι σε θερμοκρασία πολύ υψηλότερη από αυτή του καυσίμου. Αυτό διασπά τις επικαθίσεις άνθρακα, οι οποίες αποβάλλονται ακίνδυνα, σε αέρια μορφή μέσω του συστήματος καυσαερίων. Αυτή η επαναστατική τεχνολογία είναι περισσότερο αποδοτική, οικολογική και πολύ πιο φιλική προς το κινητήρα απο τις παραδοσιακές χημικές μεθόδους που χρησιμοποιούνται. Η διαδικασία επίσης δεν είναι καθόλου επεμβατική: ο τεχνικός μπορεί πλέον να καθαρίσει τον κινητήρα μέσα σε λίγα λεπτά χωρίς να τον αποσυναρμολογήσει.